* کاربـر گرامی لطفـاً جهت استفاده بهینه از امکانات فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی را با دقت مطـالعه فرمایید.

* ورود کاربران به فروشگاه اینتـرنتـی الکتروکامپ و همچنین ثبت سفارش در این سایت به معنی پذیرفتن قوانین فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ میباشد.

 

قوانیـن عمومی

کلیـه قوانین فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ برابر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبـا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

 

تعریف مشتـری یا کاربر

مشتـری یا کـاربر به شخص یا اداره یا سـازمانی گفته می‌شود که با درج اطلاعات شخصی خود در فرم ثبت نام سـایت به عنوان کـاربر، اقدام به ثبت سفارش در فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ نماید.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

* روزهای کـاری در فروشگـاه اینتـرنتـی الکتروکامپ : روز شنبـه الی چهارشنبـه، ساعت ۹ الی ۱۷ و پنج شنبـه، ساعت ۹ الی ۱۲، به استثنـای تعطیـلات رسمی در ایـران است.

 

  • فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ خود را ملـزم به پیگیـری کلیه سفارش‌‏های ثبت شده میداند.

  • سفـارشات ثبت شده در روزهای کاری ( روزهای کاری فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ: روز شنبـه الی چهارشنبـه، ساعت ۹ الی ۱۷ و پنج شنبـه، ساعت ۹ الی ۱۲، به استثنـای تعطیـلات رسمی در ایـران ) در اولیـن روز کـاری پس از ثبت سفـارش، پردازش و آماده ارسـال می شوند.

  • سفـارشات در اولیـن روز کاری ( روزهای کاری: شنبـه تا پنج شنبـه هر هفته، به استثنای تعطیـلات رسمی در ایـران ) پس از ثبت سفـارش، پردازش می شوند. فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، امکـان ثبت سفارش می‌‏دهد.

  • فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ مجاز است بدون اطلاع رسانی قبلی نسبت به توقف پروسه ثبت سفـارش جدید اقـدام و فروش خود را متوقف کند.

  • در صورت موجـود نبـودن کـالای مورد نظر، کـالای مشابهی البته با هماهنگی مشتری ارسـال و در صورت عدم رضایت مشتری، سفارش لغـو و در صورت پرداخت وجه از سوی مشتری، ظرف مـدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت وجه به حسـاب کـاربر عودت داده خواهد شد.

 

* برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش ها، هزینه ها و قوانین ارسال ما، حتماً صفحه روش های ارسال کالا را مطالعه بفرمایید، بدیهی است مطالب ذکر شده در آن صفحه بخشی از قوانین و مقررات وبسایت الکتروکامپ میباشد.

 

خسـارت در هنگام حمل و نقل

فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیـه سفـارش‏‌ها در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتـریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بنـدی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل کـالا به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر، به انتخـاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبـد خرید) به این معنی است که بروز هر گونه حـادثه در هنگـام حمل و تحویل به عهده شـرکت حمل و نقل است.

 

ارتبـاطات و لینک ها

فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگـر باشد، این سـایت‏‌ها تحت کنترل فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ نیستنـد و این سایت هیچگـونه مسئـولیـتی در قبـال محتویات این سایت‏‌ها و لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشند ندارد. الکتروکامپ این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تایید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنهـا نیست.

سـایت‏‌هایی که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های خود به فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ اداره می‌کنند، بنـابراین فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمـانتی داشتـه باشد.

با ورود و عضـویت در فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ شما توافـق می‏‌کنید مسئولیـت هر گونه خسارت و آسیـب احتمـالی وارده را از طریـق ویروس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از دریافت و استفـاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلـق به سایت‏‌های لینک شده در فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ باشد، خود برعهـده خواهید داشت.

 

نقـدهـا و نظـرهـا

کاربرانی که قصـد ارسال نظـر در فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ را دارند، میبایست قوانیـن زیر را حتماً مد نظر داشته باشند:

  • واضـح است که اگر این قوانیـن در نظرات کاربر رعایت نشود، نظر وی تاییـد نخواهد شد و در نتیجـه در سـایت به نمایش در نخواهد آمد.

بـا این حال، فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ هیچگـونه مسئولیـتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظـرات کاربران در فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ به هیچ وجه به معنی تاییـد فنی فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ درباره محتویـات نظر نیست. لذا از کاربـران محترم تقاضـا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخـاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

  • نقد کاربـران باید شـامل نقـاط قوت و ضعف محصـول در استفـاده عملی و تجربه شخصی فرد باشـد.

  • برای ارسـال نقـد، لازم است کاربران تا حـد ممکـن از مبالغه و بزرگنمـایی مزایا یا معـایب محصـول خودداری کنند، در غیر این صورت نقـد مورد نظر تاییـد نخواهد شد.

  • نقـد مناسب، نقدی است که فقط معـایب یا فقط مزایا را در نظر نگیـرد. بلکه به طور واقـع بینـانه معـایب و مزایای هر محصـول را در کنار هم بررسی کنـد.

  • با توجه به ساختـار بخش نظرات، از پرسیـدن سوال یا درخواست راهنمـایی در این بخش جدا خودداری نمایید. چنانچـه در مورد کـالای مورد نظر خود و زمان موجـود شدن کـالا در سـایت و از این دست سـوالی دارید میتـوانید از طریق شماره تلفن ۲۵ ۳۷ ۵۴ ۳۵- ۰۴۱ و یا ارسـال ایمیـل به آدرس info@elcomp.ir مطرح بفرماییـد.

  • کاربران ارسـال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربـران هستند، بدیهی است هرگونه توهیـن به هر نحوی، باعث عدم تایید نظـر کاربـر می‌شود.

  • تنهـا نظـراتی که مرتبط با محصـول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لـذا از مطرح کردن بحث‌های متفـرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

  • ثبت اطلاعات شخصی، از جملـه شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات در نظرات خود خودداری نمایید.

 

ثبت شکـایات و انتقـادات

شمـا می توانید شکـایات و انتقـادات خود را طریق روش های زیر با ما در میان بگذارید:

  • مراجعـه به صفحـه ارتباط با ما و انتخـاب عنوان موضـوع مرتبط و درج ایمیـل و ثبت شکـایات و یا انتقـادات و ذکر مشخصات تماس خود.
  • تماس با شمـاره تلفن: ۲۵ ۳۷ ۵۴ ۳۵ – ۰۴۱ و اعلام شکـایات و انتقـادات خود از طریق تماس تلفنی.
  • ارسـال ایمیل به آدرس info@elcomp.ir و ثبت شکـایات و یا انتقـادات و ذکر مشخصات تماس خود.

بدیهی است فروشگاه اینترنتـی الکتروکامپ به محض دریافت شکـایات و انتقـادات شما، رفع مشکلات پیش آمده را در اولـویت اول کاری خود قرار میدهد و بلافاصله به آن رسیدگی خواهد کرد. 

 

محتـوا

فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ نهـایت تلاش و دقت را در راستـای ارائه تمـامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظـور تولیـد محتـوا از منـابع و مراجـع اصیـل و نیز شـرکت‏‌های سـازنده محصـولات استفـاده می‏‌کنـد.

لازم به ذکـر است فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ تضمیـن نمی‏‌کند که خصـوصیات و مشخصـات محصـولات و یا دیگـر مطالب مندرج در سایت به دور از خطـا باشد.

 

نماینـدگی

فروشگـاه اینترنتـی الکتروکامپ در هیچ نقطه‏‌ای از کشور جمهوری اسلامی ایران، نمـایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیـه سرویس‌‏ها، تراکنـش‏‌های مـالی و خدمـات قـابل ارائه از طریق دفتـر مرکـزی پـردازش می‏‌شـود.